Šis darbas man reiškia nuolatinį tobulėjimą ir galimybę prisidėti prie darnaus vaiko vystymosi. Dirbdama vakarinės pusdienio darželio grupės ir šeštadieninės mokyklėlės mokytoja, daug bendrauju su vaikų tėveliais: suteikiu visą reikalingą informaciją, susijusią su grupės darbu bei padedu vaikams sėkmingai įveikti adaptacinį laikotarpį. UMO mokytoja pasirinkau būti todėl, kad noriu mokytis, tobulėti ir užtikrinti kokybišką pačių svarbiausių vaikų įgūdžių lavinimą.
Šis darbas yra be galo svarbus — juk čia yra pirmoji vieta, kurioje vaikai įžengia į socialinį gyvenimą. Mūsų pareiga šį etapą padaryti lengvu, maloniu, džiuginančiu. Kalbėdami apie pirmąją darželio patirtį turime suvokti, kad šis žingsnis — ne tik apie ugdymą, bet ir apie emocijas bei jausmą, būnant naujoje aplinkoje, be tėvelių, su kitais vaikais. O tai, patikėkite, nelengva užduotis, net ir turint sėkmės forumulę.
Nes mes žinome, kaip be didelių sunkumų įveikti adaptacijos laikotarpį. Galiu pažadėti, kad mūsų mokytojos šiuo sudėtingu adaptacijos laikotarpiu padės Jūsų vaikui suprasti savo emocijas, jas išgyventi, visuomet bus šalia ir padės jaustis saugiam. Taip pat mes galime užtikrinti, kad kiekvieno vaiko poreikiai bus patenkinti — juk grupėje nuolatos kartu su vaikais būna 3-4 mokytojos.
Mūsų studijoje adaptacija vyksta mažais žingsneliais, atsižvelgiant į kiekvieną vaiką individualiai. Tai leidžia greičiau priprasti prie darželio aplinkos, netraumuojant vaiko.
Grupėje vykstančios lavinamosios veiklos yra rengiamos, atsižvelgiant į konkretaus amžiaus tarpsnio ypatumus. Kiekvieną dieną kartu su vaikais atliekame žaidybines veiklas, lavinančias smulkiąją/stambiąją motoriką, kalbinius gebėjimus. Naratyvinių žaidimų metu laviname vaikų vaizduotę.
Tikrai taip. Išleisti vaiką į darželį tėvams nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš šalies. Tačiau palikdama vaiką tokiame darželyje, jausčiausi visiškai ramiai, nes žinau, jog čia juo bus tinkamai pasirūpinta. Mūsų darželyje atliepiami visi vaiko poreikiai ir čia vaikai su „stipriomis“ emocijomis nepaliekami vieni.